• fırat çakıroğlu

    1437.
    berkin elvan başlığı altında duyar kasanlar kadar nefret ettiğim bi şey varsa o da burda duyar kasan primcilerdir. hadi ölüm yıldönümleri eyvallah da, her gün her gün bu nedir amk ya.

    her gün birileri mutlaka gelip "hesap soracağız len mq, ülkücü şehitler ölümsüzdür len mq, bir daha sevgilisinin elini tutamayacak len mq" yazar, şiirler paylaşır, bağırır çağırır hesap sorar artısını alır gider.

    görüntüler ortaya çıktı bunlar hala sınava giderken öldürüldü diyorlar. hani kimsenin ölümüne sevinecek değiliz ama elinde palayla adam kovalayıp kavgada yaralanan biri ne de kolay "şehit" oluyormuş vay arkadaş.

    yazım bittiğine göre ilk kim beni pkk lı ilan edecek diye beklemeye geçebilirim.
    6 -11 ...
    #37792902 :)
  • 15 temmuz da f 16 nın üzerine atlayan türk

    72.
    f-16 yı elektrik süpürgesiyle hüp diye çekmeye çalışan amk salağının yanında bir hiçtir. helal olsun be..
    1 -1 ...
    #37787565 :)
  • rusların facebook kullanmamaları

    4.
    vk de pornodan yayına, fotoğraftan duruma profile kadar her bok var. neresi işlevsel değil amk.
    1 ...
    #37751245 :)
  • porçay kitlesinin ziyadesiyle ergen olması

    5.
    başlarda müthiş şarkıları vardı koma hırrım buke ile. sonradan biraz kendi olayı bozdu baba sütü vs. nüktedanlarla birleşmesi iyi oldu bi anlamda.

    ve evet kitlesi çok ama çok leş. tonla velet dolu. yapacak bi şey yok. ama arada iyi iş çıkarıyor.
    ...
    #37749969 :)
  • mahmut esat bozkurt

    68.
    2 adı da arapça olan türkçü. hüso atsız ile aynı kaderi paylaşmış. ehe.
    -3 ...
    #37748806 :)
  • suphi altındöken in hapishanede ölmesi

    18.
    pembe götlülüğün lüzmu yok. bu tür tiplerin hapis cezası alması bile topluma hakaret. başkasının karnına girmesi gereken yemeği, akciğerine dolması gereken oksijeni israf etmesi bile suç.

    direkt olarak öldürülmeliler. geç oldu ama iyi de oldu.
    4 -2 ...
    #37745395 :)
  • tinerciler diye ağlayan kuduz köpekler

    1.
    biri österdursun diğeri vardar diye sikko takımlara elenmiş boktan takımların taraftarlarıdır.

    yallah euroleague'e, yallah e spor'a.

    bu sene de her kulvarda sike sike biz varız hem de en iyi şekilde.

    kudurun, ağlayın!
    3 -7 ...
    #37745189 :)
  • cleveland cavs vs adıyaman gavs

    1.
    cavaliers'ın sokup sokup çıkaracağı versus. açık ve net.

    (bkz: adıyaman gavs)

    edit: menzilciler rahatsız.
    2 -4 ...
    #37742503 :)
  • the red pill

    12.
    kesinlikle her erkek gitsin bu akımı sitelerden, sözlüklerden okusun. ingilizceniz iyiyse reddit başta olmak üzere ingilizce sitelerden okuyun daha kapsamlı yazılar var. okuyun ki gerçeklerin ve feminist geçinip söylediklerinin aksini yapanların ikiyüzlülüğünün farkına varın.

    (bkz: hipergami/#37055709)

    the red pill'in ilintili olduğu konulardan biri ben de bikaç paragraf geveledim. bunla alakalı ekşi'de de yazılar var. ortaçağ mış yok eril düzenmiş yok meriç yaftasıymış boş boş laflar, geçin bunları.
    1 ...
    #37742054 :)
  • işid müslümanlıkla ve islamla alakasız örgüttür

    5.
    doğru önerme.

    ışid katolik kilisesinden çıkan terürüslerin kurduğu bir örgüttür. islam felan ne alaka camiden terörist mi çıkar yaa??
    1 ...
    #37734954 :)
  • kotlin

    3.
    uzun vadede (5-10 yıl) javayı sollayıp geçecek programlama dili. elbette java bitti yok oldu demek aptallıktır. uydulardan televizyonlara telefonlara kadar her yerde java var. artısı daha sade, hatasız ve kolay bir dil olması. koskoca google java'ya kem küm yapıp bu dile yatırım yapmaya karar veriyorsa fazla söze gerek yok zaten.

    ekleme: zaten temelde aynı gibiler. java ile kolayca dönüşebiliyorlar birbirlerine. java'dan daha az karmaşık ve kullanışlı olması ön plana atıyor bu dili.
    ...
    #37730463 :)
  • yazarların premier league de destekledikleri takım

    52.
    (bkz: manchester city)
    ...
    #37725898 :)
  • diyarbakır a gitmek

    5.
    "doyorboğırda sizo zorle pakakalı yapiyürler"

    he gülüm, şehre girdiğinde seni broşürlerle karşılıyorlar ya seve seve oluyosun ya da keleşi gösterip sike sike yapıyolar. amk salağı seni. hayatında ankara'nın doğusuna adım atmadığı nasıl da belli. şehirde zaten öyle bi şeyle karşılaşmazsın doğuda görüp görebileceğin en güzel şehirlerden biridir, insanı da sıcakkanlıdır kimse sana türksün diye sana yan bakmaz. bu tür baskı veya durumlar kırsalda ya da şehrin belli başlı mahallelerinde olur. zaten şehir asker polis dolu korkmana gerek yok.
    5 -4 ...
    #37725410 :)
  • zippo

    330.
    türkiye de 200 den aşağıya zor bulursunuz. elimde 10 dan fazla çeşit zippo var elektrikli ısınmalı normal şeklinde. daha da alıyorum çakmak biriktirmeyi sevdiğimden.

    isteyenler aliexpressten uygun fiyata alabilir.
    ...
    #37713693 :)
  • çocuklar duymasın engin in diziden ayrılması

    3.
    (bkz: trollükle orospu çocukluğu arasındaki ince çizgi)
    6 -2 ...
    #37671957 :)
  • galatasaray ın kullandığı efsane korner

    1.
    yarım yarım yardırmış korneahahahahahahaha.

    bu ne ya. allah belanızı versin.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1523915/ +
    5 -1 ...
    #37666218 :)
  • laptop soğutucu

    53.
    sıcak hava vakumlayıcı bunlardan bin kat iyidir kullanıyorum memnunum tuvalet pompası gibi çekiyo havayı şerefsizim.
    ...
    #37658195 :)
  • ceset yiyorsun

    2.
    orospu çocuğu pembe götlü vegan beyanı. şunu diyene yumruğu geçiririm canlı canlı karşımda söyleyen olmadı ama umarım olur. o derece ayar oluyorum bu gerzeklere.
    3 -3 ...
    #37647910 :)
  • 01 09 2017 kyk sonuçları açıklandı

    9.
    fakir olmayanların "keyfine" başvurarak özel yurda eve verecek parası olmayanların önünü kapattığı sonuçlar. şu anda ekrana bakıp yerleşemediğini gören durumu olmayan insanların yerine koysanıza bi kendinizi. yahu hiç mi vicdanınız yok?

    azcık onurunuz varsa kayıt yaptırmazsınız da fakir çocuğu girer yedekten hiç değilse.
    11 -2 ...
    #37647706 :)
  • kyk depozito ücreti

    4.
    depozito ücreti yurt başvuruları açıklandıktan sonra yerleşenler tarafından ödenir ücret de 24 lira kadar az bi para değil. kyk böyle bir açıklama yapmadı yeni bi para getirilse siteden açıklarlar. fake.

    edit:

    bu arada bu dediğim ilk kayıt yapan öğrenciler için. eğer geçen sene kyk da kaldıysanız ve tekrar kalacaksanız böyle bi uygulama gelmiş olabilir iyice araştırın siz.

    bu 25 lira tek başına ödenmesi gereken değil eski depozitoya yapılan zam olarak görünüyor şuanlık.
    6 -1 ...
    #37634229 :)
  • yeni şeyler getiriyorum